RSS 2.0

Några steg i rätt riktning

Inlägget skrivet: 2009-02-24 Klockan 18:07:09

Imorse satt jag framför datorn och konstaterade att det var 1,5 h tills jag skulle gå till tåget. Tänkte att jag skulle hinna ner till gymmet och köra ett pass på ca 30 min om jag gick nu. Satt en stund till och velade sen bestämde jag mig. Jag gick till gymmet!!! =D Sprang 15 min och styrketränade 10 min, men det viktiga är inte tiden. Det viktiga är att jag bröt mitt stilla sittande mönster!

Efter gymmet vart det att gå hem, dusha och gå ner till stationen (åt frukost innan gymmet). Men tro inte att det duktiga är slut ännu. Nej, för jag gick nämligen från Universitetet ner till centrum sen när vi slutat vid 15, så ytterligare 35 min motion. Var Edona som tyckte vi skulle gå när det var så underbart väder. Kan inte annat än säga: Tack Dåna! Var jättehärligt och trevligt!

Maten går för övrigt bra den med. Imorgon kommer jag dock ta ett litet avsteg då vi ska ha kick-off på Akropolis, god mat och lite dricka. På torsdag blir det tillbaka till rätta takter igen.

Ps. tror allt det var du Dåna som avslöjade 7 sanningar om sig själv Ds.

Kommentarer
Postat av: Jonna
Inlägget skrivet: 2009-02-24 Klockan 18:07:09

Japp vi hade planer på detta, enda som hindrar oss är att Tettes bil skulle paja ( pinsamt att säga men tillsammans så har vi avverkat 3 bilar tillsammans på ca 3 månader haha)=)

Miss u 2 darling!

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-02-24 Klockan 18:07:09

Duktigt att du kommit igång med träningen igen!



Nej 0,4 kg är inte så mycket... men det betyder att jag inte har gått ner någonting sen jag startade om mitt mål för 3 veckor sedan tror jag...



Okey. Jag älskar mandelmassa! men inte grädde... den tar jag bort :P



Ja det va väldigt intressant, borde alla se så att man inte ger sig in i det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback