RSS 2.0

Det blir bara bättre...

Inlägget skrivet: 2009-01-07 Klockan 22:04:05

Ja, nu mår jag bättre. Men var riktigt pissed-off när jag kom ner till gymmet av ingen som helst anledning... skumt. Aja, skönt att inte känna sig så totalt värdelös längre i alla fall =P
Träningen gick hyfsat. Hade hoppats på att kunna springa fortare än jag gjorde, men med tanke på att förkylningen fortfarande ligger kvar och lurar lite, plus att jag inte sprungit ordentligt på några veckor, gjorde att jag fick sänka farten lite... Jag ville mer än jag orkade =/
Kom nästan upp i de 1300 kcal som VK rekomenderar. Känner mig lagom mätt och åt gott. Tycker det är onädigt att äta något extra bara för att komma upp i kcal. Känns särskillt onödigt då jag inte ätit så bra de senaste dagarna (eller är det veckorna?) och att jag dessutom vet att jag kommer få i mig för mycket på lördag och troligtvis söndag med... Ska jag trivas i min outfit på 80-talsfesten behöver jag alkohol ;-P


Uschana mig...


Sammanfattning onsdag:
Träning:

Sprang 15 min (snitt 11,2 km/h)
Styrka - bröst & ben 30 min
= 257 kcal

Mat:
1262 kcal

Kommentarer
Postat av: Elina
Inlägget skrivet: 2009-01-07 Klockan 22:04:05

Skönt att du känner dig bättre!

Ta inte ut dig för mycket när du inte är helt frisk!



ja sova är nog det bästa måstet som finns ibland ;P och äta är inte helt fel... :P



Lycka till med vågen! det kan iallafall inte vara värre än för mig :P



tack detsamma :)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback