RSS 2.0

Godisgrisen personifierad

Inlägget skrivet: 2009-01-31 Klockan 10:23:09

Köpte godis i torsdags som jag egentligen skulle ha till idag men som jag åt igår. Planen då vi handlade det var att det inte skulle bli så mycket om man köpte det någon dag innan. Men så blev det ju inte riktigt för min del. Eller jag lite mindre blev det kanske. Men det är ju inte så j*kla lätt heller.

Problem 1 är att de har för stora påsar. Problem 2 det fanns ingen våg i närheten!!! Jag blir så arg på sådant. Vägde det när jag kom hem och konstaterade då att det blev lite mycket. Men tro inte att jag slänger det jag har betalt för =P


Nästa vecka ska jag sats på att plocka hälften så mycket som jag gjorde den här veckan. Om jag ens äter något godis då. Ska troligtvis ut och festa på lördagen, så då kommer jag ju få onödiga kcal så det räcker och blir över.

Ska försöka räkna mina kcal idag med. Men bara för att jag räknar dem betyder det inte att jag håller mig inom rätt gräns.


Sammanfattning fredag:
Träning:

Styrka 30 min

Mat:
3391 kcal

Frukost: 200 g filmjölk, 5 g linfrön, 5 g corn flakes, 10 g havregryn, 1 ask russin
Mellanmål: 1 banan
Lunch: 100 g fisk, spenat, 120 g pasta, 1 morot
Mellanmål: 1 lingon grova, 5 g lätta, 2 skivor cognacsmedwurst
Mellanmål: 1 apelsin
Kvällsmat: Kycklingfilé, hemma gjord klyftpotatis, bearnaisesås, Lätt creme fraiche paprika & chili, sallad m. dressing
Mellanmål: 50 g björnbär, 50 g hallon, 1 torkat fikon, 100 g låglaktos vaniljyoghurt
Kvällsfika: 370 g lösgodis, 2 Carte d'or Bouchée, Fun light appear

Kommentarer
Postat av: Emma
Inlägget skrivet: 2009-01-31 Klockan 10:23:09

Jag kan inte köpa hem godis för att sedan spara det. Helt omöjligt!

Postat av: Elina
Inlägget skrivet: 2009-01-31 Klockan 10:23:09

Ja det är svårt det där med hur mycket godis man köper... Det är ju så gott :)



Ja det är väl kanske matdoften som gör det... och att de säljer så goda saker vid utgången :P



Mm det är jättejobbigt att ta sig upp när killen ligger kvar... känns så orättvist :P

Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-01-31 Klockan 10:23:09

Mmmm......godis...jag har hållt mig på avstånd nästan hela hösten men nu har jag börjat äta så smått igen och hade det varit nyttigt och inte farligt för tänderna hade jag BARA ätit godis, det är ju så sjukt gott.

Lycka till med ny vecka imorgon, här är det nya hårda tag som gäller!!

Kram kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback