RSS 2.0

Promiss

Inlägget skrivet: 2009-01-14 Klockan 21:01:47

Så har man äntligen fått lite friskluft i lungorna. Jätteskönt ute, måste se till att bli bättre på att komma upp på morgnarna igen för att gå ut och gå en runda. Imorgon blir det plugg hela dagen och sen gymmet, så det så.

Bilden är från när vi var i Värmland i julas.
För nere i Skåne finns det baske mig ingen snö ska ni veta.


Sammanfattning onsdag:
Träning:

Gick 40 min
25 sitt-ups (jo jag tänkte man måste ju vila emellan gångerna, haha ;-P)

Mat:
1218 kcal
(grr... hur svårt kan det vara att komma upp i 1300 kcal, ät en macka bitch!)

Kommentarer
Postat av: Elina
Inlägget skrivet: 2009-01-14 Klockan 21:01:47

Nötter, mycket bar när man ligger under. och väldigt nyttigt!



Grattis till minuset!! Jättebra!



Skönt att du kom frammåt med uppgiften :)



Mm jag tycker det borde kännas så... men jag tycker alldrig jag kan svaren och att de frågar fel frågor :P



Ja vad skönt det ska bli! Men då kommer nervositeten om hur det gått... man får ju vänta i 3 veckor på resultat :(

Postat av: Emma
Inlägget skrivet: 2009-01-14 Klockan 21:01:47

Tips: Käka nötter (som Elina sade) eller en avokado så kommer du garanterat upp i 1300 kcal! :) Eller häll lite olivolja på salladen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback