RSS 2.0

Slut för idag

Inlägget skrivet: 2009-01-15 Klockan 20:57:20

Tack för idag!
Blev inget gym idag. Både Fredrik och jag var trötta (eller lata =P)
Har iaf varit och hämtat min mobil nu så imorgon blir till att pilla med den lite. Fast ska nog vänta tills Fredrik kommit hem, så jag för det första hinner plugga lite och för det andra han kan hjälpa mig med pillet.
Tekniska saker har aldrig varit min grej... Nu är det visserligen en helt vanlig (men oootroligt fin) Nokia så det kan ju inte vara hur avancerat som helst, men ändå. Vill bara påpeka att till och med lådan som den underbara mobilen ligger i är underbart fin. Nej, jag är inte besatt av eller så. nej, då ;-)


"And we work it out"


Sammanfattning torsdag:
Träning:

20 min promenad
25x4 sitt-ups (hälften sneda, hälften raka)

Mat:
1324 kcal

Kommentarer
Postat av: Elina
Inlägget skrivet: 2009-01-15 Klockan 20:57:20

Bra dag du haft :)Man kan inte gyma varje dag :P även om det känns så ibland. Jag har bara gått till och från tåget.. måste komma igång nästa vecka.



Haha ok, men du har helt rätt. man behöver pauser.



Mm nu är det bara en dag kvar.... jag måste klara den! nervös...



ja det är kanske därför du är trött... apelsin är vitaminrikt och bra :) Du kanske borde ta nåt mer kcal rikt när du tränat så kroppen får energi direkt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback