RSS 2.0

Snorigt och soligt

Inlägget skrivet: 2009-01-02 Klockan 11:01:39

Ska försöka ta mig ut på en liten solskens-promenad snart. Måste dock bara hitta motivationen till att lyfta baken min från den alldeles underbart sköna soffan. Men det ska nog inte bli allt för svårt, är ju kanonfint väder idag =D Blir dock till att pälsa på sig ordentligt idag. Var -13 grader för några timmar sedan. Nu är det förhoppningsvis något varmare (om man nu kan säga varmare när det handlar om minusgrader)...
Är fortfarande snorig och dricker Echinagard (eller hur det nu stavas) för att bli frisk snabbt. Eller jag hoppas i alla fall att det hjälper, för det smakar jätteäckligt, som tur är ska jag bara ta det tre gånger om dagen.

Nej, nu får jag allt resa mig ur soffan och gå och klä på mig. Kan ju inte sitta i soffan som en degklump hela dagen =P

Let's go!

Kommentarer
Postat av: emelie
Inlägget skrivet: 2009-01-02 Klockan 11:01:39

god fortsättning själv!! såg att det är partaj den 10 jan??? i Växjö? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback