RSS 2.0

Gone and away

Inlägget skrivet: 2009-01-27 Klockan 20:00:07

Ska alldeles strax bege mig till tåget nu, eftersom vi ska träffa gruppen tidigt imorgon är det lättast =( Tråkigt att inte sova hemma, men bättre det än att vara tvungen att gå upp jääättetidigt. Kanske går jag upp jääättetidigt i alla fall, men nu har jag i alla fall ett val ;-P

Kom iväg till gymmet idag. Såg till att sticka ner så Fredrik kunde cykla direkt från jobbet. Då finns det ingen återvändo... Mohahaha!!! Visste inte riktigt vad jag ville köra idag så körde lite av varje. Var jätteskönt att träna. Det bästa med träningen är att mina tuttar försvinner, haha!!!



Sammfattning tisdag:
Träning:

Cross-trainer 15 min
Styrka 30 min

Plugg:
3 h självstudier

Mat:
1534 kcal

Frukost: Havregrynsgröt, 10 g linfrön, 50 g lättmjölk
Lunch: Tortillalasagne, 1 tomat
Mellanmål: 150 g filmjölk, 1 äpple, 1 ICA knäckebröd
Kvällsmat: 2 lingon grova, 2 ägg, 5 g lättost, 40 g skinka, 100 g keso mini, tomat, 2 skivor Cognacmedwurst
Kvällsfika: 3 torkade fikon, 1 fusk-cappuccino

Kommentarer
Postat av: Jojan från VK
Inlägget skrivet: 2009-01-27 Klockan 20:00:07

Tycker att de låter kul med dina fusk-cappuccino;P

Vi hörs kram kram

Postat av: Anonym
Inlägget skrivet: 2009-01-27 Klockan 20:00:07

Haha, vill också att mina tits ska försvinna.. drömmer om att komma ner från 75E till åtminstone D!

Postat av: Emma
Inlägget skrivet: 2009-01-27 Klockan 20:00:07

Det var jag ovan :P

Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-01-27 Klockan 20:00:07

Det där med tuttarna är tvärtom för mig.

Det kunde väl tagits från någon annanstans tycker jag ju då.

Hemskt vad du är duktig!!!!

Kram kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback