RSS 2.0

Woho, jag tog mig iväg!

Inlägget skrivet: 2009-01-13 Klockan 22:39:53

Jepp, tog iväg mig och Fredrik till gymmet. Har aldrig varit på gymmet så sent. När vi kom mötte vi fem-sex pers på väg hem och inne i gymmet var bara två pers. Efter en halvtimme vart vi helt själva. Asgött, ingen som var ivägen för mig och mina planer. Fredrik var dock ivägen för sig själv då han tog i alldeles för mycket och fick lägga sig och vila de sista 15-20 min.

Antog en utmaning idag att göra 100 sitt-ups varje dag. Och det har jag lyckats med. Gjorde 150 st (50x3) nere på gymmet, hälften raka hälften sneda =D Nej, nu är det dags för att sno lite protein-pulver från Fredrik och dricka ett smarrigt kvällsmål.
Sen är det sovdags...

Sammanfattning tisdag:
Träning:

15 min Cross-trainer
30 min styrka - ben och sitt-ups:en

Mat:
1375 kcal


God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback