RSS 2.0

22 dagar kvar

Inlägget skrivet: 2009-07-03 Klockan 10:23:54

Igår blev det en långpromenad på morgonen. Sen några timmars pluggande och solande (eller ska jag säga skuggande, tycker inte om att sitta i solen och stekas). Maten gick även den som den skulle, så summa sumarum: gårdagen gick bra.

Idag har det oxå blivit en långpromenad.
Inte riktigt lika lång som igår. Gick 1 h och 5 min idag. I eftermiddag blir det gymmet. Får se om det blir kondition och styrka eller bara styrka. Efter att vi gymmet ska hem och duscha för att sedan köra vidare och hämta min bror i Älmhult.

Vi ska nämligen åka till Liseberg imorgon! =D Kommer köra redan vid 7, så det blir till att gå upp riktigt tidigt. Maten kommer väl bli sådär. Satsar på att inte äta en massa onödigt men mycket mer än så blir det inte.

Är även vägning på imorgon. Spännande att se hur jag ligger till. Upp eller ner sen förra vägningen. Jag hoppas iaf på att det inte är värre än +/- 0. Men vi får se.


Torsdag:
Träning:
Gick 1 h och 40 min = 401 kcal
Ätit: 1233 kcal
Steg: 15 765

Kommentarer
Postat av: I våran lilla vrå
Inlägget skrivet: 2009-07-03 Klockan 10:23:54

bra jobbat att gå promenader!!! Å att gymma, oj så duktigt! Sånt orkar inte jag, jag håller mig till att bara gå promender. På vintern brukar vi dock åka å simma i badhuset oxå.



Hoppas ni får det kul på Liseberg, men de tror jag nog ni får. Kom ihåg att man får unna sig ibland, klanka inte ner på dig för de imorron. kram

Postat av: Anna
Inlägget skrivet: 2009-07-03 Klockan 10:23:54

Jag tycker det var jättebra saker du kom på, även om det tog 30 minuter. :) Försök att fokusera på det nu också istället för sånt du inte tycker om. :)

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-07-03 Klockan 10:23:54

Vad duktig du är :) Och vad bra du ser ut! Ditt midjemått kan jag bara drömma om...



Vad kul med liseberg :) Är det början på eran roadtrip?



sv: Ja det är jättekul :) Den är våran i augusti redan :D



Ja jag hoppas det... men jag pluggade extremt mycket sist och gjorde mitt bästa, men det var tydligen inte nog.



Kul med en sexväxlad bil, det har jag nog inte kört men det måsta vara skönt :)

Söt bil :) Jag älskar småbilar :) Är den helt ny?

Haha ja Ac är så skönt! Tyvärr har inte min lilla bil det...

Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-07-03 Klockan 10:23:54

Åh ska bli spännande att se veckans resultat.

Liseberg låter mysigt!!

Jag tror jag kör på offentlig vågpaus, väger mig gör jag mest hela tiden men jag redovisar inget, haha

Skulle det sen mot förmodan gå bra så ändrar jag mig nog :-D.

KRAM!!!

Postat av: Pulver
Inlägget skrivet: 2009-07-03 Klockan 10:23:54

Långpromenader är trevligt, gärna i en skog med fågelkvitter, sällskap av mp3 eller god(a) vän(ner)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback