RSS 2.0

23 dagar kvar

Inlägget skrivet: 2009-07-02 Klockan 10:25:18

Då har man varit ute och traskat igen. Var för lat för att göra det igår morse. Och på kvällen hann jag inte för först var det gymmet. Där blev det 30 min styrka - ben och lite armar och rygg. Efter gymmet var vi och hälsade på hos Päran och Carita.

Det blev en riktig långrunda idag. Gick 1 h och 40 min. Hade lätt kunnat gå ännu längre. Var så skönt i motionsspåret. Mesta dels skuggigt och så fläktade det lite från sjön. Men måste tyvärr ta tag i pluggandet oxå =P


Onsdag:
Träning:
Styrketräning 30 min = 172 kcal
Ätit: 1354 kcal
Steg: 5263

Kommentarer
Postat av: I våran lilla vrå
Inlägget skrivet: 2009-07-02 Klockan 10:25:18

ja, man blir lätt lurad när man är nära vatten. de e ju inte alls samma värme där. hurttigt av dig endå att knalla i värmen! bra kämpat, kram

Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-07-02 Klockan 10:25:18

Åh jag blir så avis när jag läser om alla som rör på sig.

Själv jobbar jag hela dagen och är helt slut när jag kommer hem och orkar inte ens tänka på motion...

Bra jobbat av dig!!!

Kram!

Postat av: Anna
Inlägget skrivet: 2009-07-02 Klockan 10:25:18

Vad duktig du är. :) 10 kilo är väl rätt okej, det är bra att tänka i klädstorlekar som du gör. För egentligen är inte själva vikten så ärlig eftersom man kan ha muskler som väger mer. Jag skulle nog vara glad om jag kom i en 38:a, 36 känns så otroligt avlägset. Men jag får se vart jag slutar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback