RSS 2.0

26 dagar

Inlägget skrivet: 2009-06-29 Klockan 16:33:37

Om 26 dagar åker vi upp till Fredriks pappa i Ekshärad. Det betyder att jag har nästan 4 veckor på mig att tappa lite fett. Målet är att träna och äta bra varje dag fram tills dess att vi ska åka. Självklart är ju målet att äta bra även under semestern, men det brukar ju bli lite si och så med mat och träning då. Särskilt som vi ska åka en hit och en dit.

Vad jag ska ha för viktmål vet jag inte riktigt än. Tror jag får vänta till lördag med det - då jag vet vad jag väger. Hoppas att jag inte lagt på mig allt för många kg de här dagarna (eller är det veckorna) som maten varit dålig.

Fast känner jag min kropp rätt så är jag väl tillbaka på ruta ett. Dumma, fettlagrande, stenålderskropp. Aja, är det så - så är det så. Är bara att ta tag i det och göra det bästa av situationen.

Nu blir det till att packa ihop mig och dra mig ner till gymmet för att bränna lite massa fett! ;-D

Kommentarer
Postat av: I våran lilla vrå
Inlägget skrivet: 2009-06-29 Klockan 16:33:37

kom igen... kan ana lite depp här i texten, men så ska det inte vara!!! Nej, njut av det fina vädret å se det som så - att det kunde ha varit värre..



Du klarar av att kämpa, kom igen.. kram



PS! ibland får man vara lite lat oxå (blink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback