RSS 2.0

En bra lördag

Inlägget skrivet: 2009-06-13 Klockan 15:41:14

Detta ska bli den bästa lördagen på länge! Har redan varit ute och promenerat i 45 min. Dessutom ska jag se till att hålla nere på kcal:en hela dagen.

Är dock grymt seg nu, kan nog vara pga av vädret. Tror det hade behövt regna idag så att det "äckliga" släpper lite. Kan ju också vara så att jag är seg eftersom jag äter mindre nu än vad jag gjort den senaste tiden. Tar ju ett tag innan kroppen justerar sig. Men det borde det ju inte vara då den fick ett litet överskott *host, host*

Jag åt ca 2700 kcal igår,
försöker hålla mig till 1200 kcal de dagar jag inte tränar - vilket jag inte gjorde igår. Så ett ganska stort överskott alltså, men jag är nöjd att jag höll mig under 3000 kcal. Dessutom vet jag att för bara några dagar sedan åt jag minst lika mycket varje dag.

Nu är det frukttime! =D


Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-06-13 Klockan 15:41:14

Synd att du förlorade, men edt har du tagit igen till nästa vecka!



Vad duktigt du började dagen och med vilken bra inställning!



Jga är också jätteseg, kanske är vädret. Här har det regnat i flera dagar.



En dag i veckan gör det ju inget om man äter mer. Det är det långsiktiga som är viktigt.



Ja jag hoppas det, och att vi får nån. Just nu ser det inte så ljust ut trots att Mattias har stått i kö i ca 5 år :/



Ja jag har också sånna bilder. De jag har i min header är halvvägs ner för mig. Och de är inte gamla.... jag har gått upp så fort.

Precis, man ska ta det i mål. Annars käns det lätt oövervinnligt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback