RSS 2.0

Hälften avklarat

Inlägget skrivet: 2009-06-17 Klockan 08:59:28

Ja, då var två dagar avklarade. Både gick ju finfint =D Och nu är det bara två dagar kvar till vägning och min fridag.

Idag blir det gymmet. Satsar på att springa 30 min och sen styrka 30 min. Vet inte riktigt vad jag ska träna, men det märker jag väl när jag kommer ner. Rygg och mage hade ju behövt sig en omgång, så det blir några övningar för dem. Sen får vi som sagt se vad mer som får kämpa.



Tisdag:
Träning: Gick 1 h och 10 min, Gick 40 min = 445 kcal
Ätit: 1254 kcal
Steg: 15 721

Kommentarer
Postat av: Pulver
Inlägget skrivet: 2009-06-17 Klockan 08:59:28

Najs upplägg

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-06-17 Klockan 08:59:28

Vad dukitg du är :) Snart är din "nyttiga" del av veckan över och du har ju klarat det jättebra!

Hoppas träningsverken har släppt lite nu.



Gick det bra på gymmet?



sv: Tack :)



Haha det har du rätt i :P Idag har det blivit promenad och trädgårdsjobb men jag har väkt upp dte med glass och godis :P Fy vad dålig jag är.



Ja det är ju alltid krongligt i början med nya sidor, innan man lärt sig det å så.

Kostar den nåt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback