RSS 2.0

Idag börjar allvaret

Inlägget skrivet: 2009-06-10 Klockan 12:48:21

Nu är det dags att ta tag i min hälsa igen. Jag är dock supertrött (inte pga av dricka, var nykter igår), har skoskav och det regnar ute. Men jag får se till att plåstra om mig, ta på mig regnkläder och ge mig ut på en liten promenad för all tårta, och en hel del därtill, måste förbrännas bort till på lördag.

Har börjat skriva in min mat på kroppskoll.se igen (istället för måbra). Tycker att den sidan är bättre då den även visar hur mycket kolhydrater, fett och protein jag fått i mig.

Kommentarer
Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-06-10 Klockan 12:48:21

Heja heja, hoppas du vinner även veckans biggest looser :-D.

Jag är en looser just nu fast inte i den bemärkelsen, haha

Det mesta går liksom inte riktigt min väg men jag kommer igen hoppas jag!!

KRAM!!

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-06-10 Klockan 12:48:21

Kul att studentdagen gick bra för din lillebror :)



Jobbigt med skoskav :/ Hoppas promanaden gick bra ändå!



Vad duktigt av dig att skriva in allt. Jag tycker att det är ett för stort stressmoment för mig tyvärr...



Ja visst är det idiotiskt! Vissa har ingen respekt för andras saker eller andras känslor.

Ja luftvenlillock förstår ajg verklogen inte vad de ska göra med!



Haha aa, han skulle snarare behöva lägga på sig lite... jag känner mig som en köttbulle bredvid honom :P

Ja jag förstår det, tävlingar är alltid kul :)

Jo med fördelsedagar, student och så är dte svårt så jag förstår att ni inte va så taggade då.



Ja verkligen, vi får försöka sprida den så att fler går in så att nån bra kanske kan ta över driften av den också eftersom ni inte har tid.



Okey, skönt att du har tid på dig med den :)

Jaha vad kul :) Företagsekonomi 2 ska jag läsa i höst :) Det är intressant.



Tack så mycket :D Det är en aldeles för kort klänning för min smak egentligen (lånad av min lillasyster) Men för en kväll fick det gå. Den är från Gina tricot.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback