RSS 2.0

Walking, walking, walking

Inlägget skrivet: 2009-06-16 Klockan 09:00:00

Hade tänkt springa en runda idag. Men eftersom träningvärken fortfarande har ett stadigt grepp om, mer eller mindre, hela min kropp bestämde jag mig för att vänta med det en dag till.

Däremot sitter jag inte helt stilla för det. Har varit ute och gått 1 h och 10 min i det underbara vädret. Troligtvis kommer det att bli en lite runda till ikväll =D



Gårdagen gick kanonbra! Fick ihop mina steg och lite därtill. Rörde på mig ute i det fina vädret och maten gick, även den, kanon. Då är det bara att se till och hålla samma goda stil idag också ;-D


Måndag:
Träning: Gick 1 h och 5 min, Gick 35 min = 391 kcal
Ätit: 1189 kcal
Steg: 14 769

Kommentarer
Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-06-16 Klockan 09:00:00

Åh men en promenad är bra, vi ska med dra på oss och ge oss ut.

Blir nog ingen rask promenad med gamla vovven med men ändå ;-)

Hur många kcal försöker du ligga på/dag?

KRAM!!

Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-06-16 Klockan 09:00:00

Åh men det låter ju rättså lagom. Jag tyckte det var så lätt att räkna points men nu måste jag hålla lite koll på kalorierna.

Blev medlem på matdagboken.se och den verkar vara suverän, massor med recept så kan man lägga upp egna och beräkna dem också..

KRAM

Postat av: Pulver
Inlägget skrivet: 2009-06-16 Klockan 09:00:00

Härligt med promenader :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback