RSS 2.0

Fyra av sju

Inlägget skrivet: 2009-03-16 Klockan 09:45:53

Helgen gick väl inte riktigt som jag hade tänkt mig. Det blev ingen träning och jag åt fel hela helgen. Däremot gick den här helgen mycket bättre än många andra har gjort och tittar man tillbaka på hela veckan så är jag helnöjd.

Måndag-torsdag gick bra både mat och träningsmässigt och det är jag så glad över. Åt inget onödigt och rörde på mig varje dag, trots att jag inte hade lust att göra det varje dag.

I fredags åt jag godis och det var den enda dagen förra veckan som jag åt godis =D Veckorna som varit har jag ätit godis 3-4 dagar, ca 1 kg totalt. I fredags var det bara en halv påse Gott & Blandat. Åt dessutom en liten skål med popcorn, i vanliga fall brukar jag äta 2-3 ggr så mycket popcorn. Helt skjukt hur mycket jag brukar trycka i mig egentligen.


På kalaset i lördags blev det lite för många kakor då jag inte åt någon lunch innan. På vägen hem blev det en Maxbox, hemma ost & kex, vindruvor och lite nötter. Men jag är nöjd ändå.

Igår, söndag, var vi och hälsade på hos mamma och då blev det kex med ost och marmelad. Väl hemma blev det mackor med ost och en inte allt för nyttig kräftröra, kvällsmat var fläskfilé i dragonsås och klyftpotatis och kvällssnacks var frysta bär med marsánkräm. Visst det är inte så nyttigt att äta marsánkräm men jag är så nöjd över att vi inte gick och köpte massa extra godis, chips eller liknande.

Sammanfattningsvis en bra vecka som jag ska se till att göra ännu bättre! ;-D

Kommentarer
Postat av: Sara
Inlägget skrivet: 2009-03-16 Klockan 09:45:53

Åh men då kör vi en high five: High five! (bara för vi båda har käkat lite galet i helgen) hähä.. Nu kör vi hårt och fixar ett grymt minus till nästa vecka,, eller hur? ;) Sommaren är snart här!!! KRAM

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-03-16 Klockan 09:45:53

Det låter väl jättebra :) Du har skött dig men samtidigt kunna njuta lite :)



Nej jag vet det är jättejobbigt. Man kan inte tänka på annat än att äta...



Vad kul med lite shopping :) Mm killar brukar inte vara så roade av att gå runt i klädbutiker tyvärr :/



Jag tycker det låter som det gick jättebra för dig. Man måste äta lite gott och sen är det nog bra att äta lite mer någon dag har jag inbillat mig :P



Ha en bra dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback