RSS 2.0

Halvt tillbaka

Inlägget skrivet: 2009-03-03 Klockan 14:54:28

Vart gymmet imorse. Gick upp lite innan halv sex och kom iväg 20-kvart i. Var där 40 min (15 min löpning, 25 min styrka). Gick till och från gymmet också, men så fick jag ju cykla til stationen sen. Ska satsa på att komma dit 30 min tidigare på torsdag morgon.



Maten har gått bra hittills idag. Räknar dock inte kcal än, får ta det som det kommer. Vågen visar JÄTTESTORT plus. Får se vad den visar på fredag, kanske vågar jag skriva vad jag väger då. =P

Imorgon får det bli en promenad eller löptur på morgonen, eftersom gymmet inte öppnar förrän 12 =( Kanske till och med räknar kcal då. Får se hur jag känner. Ska strax ner och lämna tillbaka några biblioteksböcker så att jag inte glömmer det, sen blir det att sätta mig med min älskade c-uppsats...

Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-03-03 Klockan 14:54:28

Duktigt att du är på väg tillbaka! Det är det svåraste.

ja kilon som man precis lagt på sig brukar försvinna fortare :)



Det låter ju bra, och som du säger ett väldigt bra pris :)



Lycka till med c-uppsatsen :)

Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-03-03 Klockan 14:54:28

Hoppas du hittar rätt igen.

Jag tror på dig, det vet du.

Du har ju mycket med din uppsats också nu.

Ja, jag hade med en frigolithjälm när jag var liten, -hihi

Min våg visar med plus, den verkar gilla att göra det...

KRAM

Postat av: emelie
Inlägget skrivet: 2009-03-03 Klockan 14:54:28

Jag börjar starkt tvivla på att min våg kan visa på minus....=( Men sen har jag också slarvat med promenader och mat ett tag! Lycka till med uppsatsen, vi ska nog göra en kraftansträngning på den fronten med snart.....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback