RSS 2.0

Nytränad

Inlägget skrivet: 2009-03-05 Klockan 08:34:34

Ganska nyligen hemkommen från gymmet. Sitter just nu framför datorn och ser till att eftersvettas ordentligt så att jag kan  hoppa in i duschen sen. Blev sovmorgon idag med, men eftersom jag inte ska åka förrän 10 så hann jag ner till gymmet.
Blev 15 min på löpbandet och sprang faktiskt lite fortare än i tisdags =D Sen blev det 30 min styrketräning (5 min mer än i tisdags) känner mig nästan duktig ;-P


Gårdagen gick väl så där matmässigt, åt mackor till kvällsmat och det blev några för många. Träningen uteblev helt, men jag är nöjd ändå. Köpte Disney monopol igår också, har tre olika monopol nu. Är nog beroende *haha*. Har ett vanligt (eller ja, det är mammas egentligen) och så har jag ett med "kreditkort" (fast vi kan ju säga att det är Fredriks, så har jag bara ett).

Nu är det dags för dusch och frukost (inte samtidigt). Sen tåg till Växjö, ännu en gång.

Kommentarer
Postat av: Johanna från VK
Inlägget skrivet: 2009-03-05 Klockan 08:34:34

Hejsan

Jag har bokat en provträning på Nautilus gym nu.. Så jag ska också bli ett hälsofreak:P Så redan i eftermiddag ska jag dit och träna:D



Ha de bra kramar

Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-03-05 Klockan 08:34:34

vad duktigt med träningen.

Många steg i rätt riktning så är du där snart igen.

Mmmm..mackor till kvällsmat, det var längesen vill jag lova, mumsigt!!!

Kram kram

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-03-05 Klockan 08:34:34

Vad duktigt att gå upp och träna innan du ska iväg :) Det tror inte jag skulle kunna få mig själv att göra...



Jaha, linnéuniversitetet låter ju fint, men det blir lite konstigt mot alla andra som heter stadsnamn.

Om det är litet kanske det inte direkt är någon direkt studentstad antar jag... lite det jag vill ha också om jag nu lyckas ta steget...

Ja det kan ju bli mycket krongel vid hopslagningen som du säger...



Nee jag har inte ätit ovanligt mycket kolhydrater.. jag är ganska tråkigt och äter ganska ensidigt så det är min vanliga mat. Det tråkiga är ju att man vill ha resultat på måttbandet, inte vågen...



Haha aa man fastnar lätt :P



Hoppas du haft en bra dag i skolan :)

Postat av: Emma
Inlägget skrivet: 2009-03-05 Klockan 08:34:34

Duktigt med träningen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback