RSS 2.0

Slutkörd

Inlägget skrivet: 2009-03-06 Klockan 10:21:22

*Puh* nyligen hemkommen från ett jobbigt träningspass. Sprang även idag 15 min sedan blev det hela 50 min styrekträning. Visste inte vad jag var sugen på att köra så det blev lite allt möjligt. Skönt att känna lust att träna, men attans vad jobbigt det är att ta i lite ;-P Träffade dessutom Janna och Hannah nere på gymmet, så då var man ju tvungen att köra ett lite längre pass för att verka lite duktig, haha ;-D


Just det ja, såg Måns Möller igår när vi var i skolan. Fast jag trodde inte det var han först. Jag trodde han var lite bredare faktiskt och så förstod jag inte vad han skulle göra på Växjö Universitet och med en kavaj med ett fult emblem på. Men Jenny visade en planch sen som han var med på, så jag fick se mig besegrad, typiskt =P

Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-03-06 Klockan 10:21:22

Vad duktigt :) Jag tänkte ta mig en liten runda på gymmet nu :) eller straxt :P



Nej jag förstår det inte heller... hållningen har blivit bättre å så, tror brösten har minskat lite... men magen sitter :( Jag har ju ingen lust att bli underviktig för att få bort min mage!



Ja jag hoppas att det ska släppa snart, att det är en fördröjd effekt som du säger. Tror det är för att jag stressar så jämt, som jag så mycket magfett som inte vill bort.



Jo jag förstod att du inte gillade namnet, jag gav bara en fördel :P men som du säger så passar det bättre med stadsnamn.



Det lät ju ganska bra :)... fast lite litet kanske som du säger. Skulle vara kul med en större stad, och kanske lite närmare eftersom pojkvännen är kvar här... :P Men vi så se.

Ja tack det va jättebra beskrivet :) Låter jättebra!



Ha en bra dag :)

Postat av: Jenny
Inlägget skrivet: 2009-03-06 Klockan 10:21:22

Haha, lita alltid på Jenny ;) Ha det så trevligt ikväll förresten!

Postat av: Emma
Inlägget skrivet: 2009-03-06 Klockan 10:21:22

Bra där ;)

Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-03-06 Klockan 10:21:22

Åh, duktigt av dig!!

Själv ska jag till gymet i vanlig ordning i morgon bitti.

Längtar och tycker det ska bli skönt!!

Kram kram och ha en fin kväll

Postat av: MizthaNguyen (v.
Inlägget skrivet: 2009-03-06 Klockan 10:21:22

Hejsan! Lust att följa varandras bloggar via bloglovin? isåfall lägg till mig och skriv sedan när du gjort det så kommer jag att lägga till dig direkt när jag ser det, tack och hej :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback