RSS 2.0

Stress, stress, stress

Inlägget skrivet: 2009-03-10 Klockan 08:25:17

Grr... Har fått en uppgift i skolan som jag inte vet vad jag ska göra med. Vi ska kontakta en myndighet och be att få ut lite papper, sen ska vi skriva en nyhet av detta. Mitt problem är jag inte vet vad som kan vara intressant att få ut. Grrr... jag går inte på någon j*vla journalistlinje! Aja, kommer jag inte på något har vi en alternativ uppgift, så då får jag väl ta den helt enkelt =( Som att det inte vore nog med den här uppgiften ska jag även skriva en del av vår projektplan och skriva vidare på min c-uppsats. Dessutom ska jag hinna träna, laga mat, städa och allt sådant.


Försöker lugna ner mig själv, för jag vet att de uppgiften och projektplansdelen inte kommer vara jättesvåra eller ta upp allt för mycket av min tid, men det är fasen inte lätt att försöka lugna ner sig själv. Kommer nog inte få så mycket gjort idag mer än att sitta och försöka tänka ut vad för information som kan vara rolig att mjölka myndigheterna på... =/ Men tvättat får jag iaf och det är skönt. Får se vad jag ska utföra för träning idag, för röra på mig måste jag annars kommer jag stressa sönder.

Trots stressen åt jag som jag skulle igår (eller ja det blev 16 kcal över) och tränade 40 min, styrketräning. Är med i Måbra's lättviktarna, har fått tilldelat mig 1260 kcal/dag att äta och av dessa får jag spara 126 kcal/dag. Det jag tycker är dumt är att jag bara kan spara ihop 189 kcal för träning/dag. Men, men jag kör på som de säger den här veckan, blir jag för trött och hängig får jag se till att äta lite mer de dagarna jag tränar.

Kommentarer
Postat av: jenny
Inlägget skrivet: 2009-03-10 Klockan 08:25:17

Jag håller med om uppgiften!! inte en aning om vad jag ska hämta ut för uppgifter?! Och fantasin ligger inte precis på topp heller :/



Ha de så bra denna veckan så ses vi på måndag!=)



// Jenny

Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-03-10 Klockan 08:25:17

Hej!

Vilken tråååkig skoluppgift!!

Skönt att läsa att du är på G igen.

Nu får vi fixa varsitt minus denna veckan tycker jag!

Kram

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-03-10 Klockan 08:25:17

Oj det va lite kcal du ska äta... när jag under en period åt så lite stod vågen still. Va för lite mat.



Jag vet precis hur det är med stressen... känner likadant. Det är så mycket med skolan, sen ska man hinna jobba, träffa vänner, laga nyttig mat och träna! Det är bara att försöka fokusera på en sak itaget, även om jag är extremt dålig på det :P



Jag åt min torra mat ändå... men hela kvällen va förstörd igår. Jag längtar tills jag kan flytta!!



Ha en bra dag :)

Postat av: Sara
Inlägget skrivet: 2009-03-10 Klockan 08:25:17

Åh det är inte bra att vara stressad! Kroppen blir helt knasig då... försök lugna ner dig lite, ta en promenad och fundera samtidigt,, då känner du inte samma stress och så får du ju lite träning på köpet. Dessutom tänker man nog som bäst när man är ute och går.. KRAM

Postat av: Angie
Inlägget skrivet: 2009-03-10 Klockan 08:25:17

Oh jag vet hur jobbiga skoluppgifter kan vara och speciellt när det står hellt stilla i huvudet. Men du kommer nog på något. Shcysst att du fått en extra uppgift omdetinte skulle lösa sig med den första.



Att springa är jätte skönt. Jag bor ju i södra sverige så här är det redan 5grader ute men det känns kallt det med. Men å andra sidan så springer man och då fårman uppkroppsvärmen och tänker inte alls på att det är kallt. Väldigt skönt. Prova du med.

Postat av: Jenny
Inlägget skrivet: 2009-03-10 Klockan 08:25:17

Hej!

Ring polisen och be att få ut senaste dygnets/veckans HR (Händelserapporter). Kan ju bli superspännande att se vad som hänt i din närmiljö. Bara ett tips!

Sköt om!

Jenny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback