RSS 2.0

Fyra bra dagar =D

Inlägget skrivet: 2009-03-12 Klockan 19:45:22

Fyra dagar avklarade =D
Uptäckte igår att MåBra var lite väl generösa med motionskcalen, så jag har fixat det, vilket innebär att jag inte sparat fullt så mycket som jag sagt innan. Jag är superdupernöjd ändå, den här veckan har gått bra hittills. På lördag är det 50-års kalas, då kommer jag inte räkna kcal, men ska äta så bra som möjligt.

Rört på mig även idag. Var faktiskt en runda nere på gymmet. Där belev det 15 min på crosstrainern (asjobbigt) efter det vart det 30 min styrka, med fokus på ben och rumpa. Var helt slutpumpad efter passet, trots att jag åt frukost innan jag stack dit (brukar äta den efter i vanliga fall). Tror att jag var så slut eftersom jag äter mycket mindre nnu än vad jag gjorde förut. Har även gått 40 min, mötte Fredrik då han gick hem från jobbet *tummen upp för mig* =D

Vägning imorgon, får vi se om jag vågar skriva upp vad jag väger ;-P


Kommentarer
Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-03-12 Klockan 19:45:22

Åh, fyra bra dagar, måste kännas bra.

Jag har ju med vägningsdag imorgon men vet redan utgången så jag deppar lite redan.

Men men, nu får jag ha ett stort tålamod tror jag....

Jättebra att du varit på gymet, låter härligt.

Kram kram

Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-03-12 Klockan 19:45:22

Åh, tack för länken, mkt intressant faktiskt!!!

KRAM!!!

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-03-12 Klockan 19:45:22

Vad duktig du är :)



Vad bra :) Jag måste skaffa mig en bättre kamera...



Ja jag ska nog ta och åka och prova dom nån dag :) men då är de väl säker slut ;P min vanliga tur... nej precis, det är inte snyggt eller bekvämt när linnet är för kort...



Jaha ok, jag tyckte viktväktarna va jättebra :) men nu vill jag ah internet motivationen. annars kör jag som jag gjorde nästan med viktväktarna.



Ja och ändå har jag 15 p kurser nu, i höst komme rde vara 7,5 p så set blir 4 tentor i höst tror jag :/



Mm hoppas jag lyckas förbereda mig bättre till den här tentan :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback