RSS 2.0

Inte min dag idag

Inlägget skrivet: 2009-05-16 Klockan 14:07:26

Försökte mig på att springa en runda idag. Först så var mp3 lite elak - den hade nämligen lagt in alla låtar två ggr. Så fick hålla på och byta låt - för så bra låtar är det inte att jag har lust att lyssna på dem två ggr i rad ;-P Sen började min kropp motarbeta mig också =( Fick grym håll i höger sidan, kring revbenen. Kunde knappt andas och detta hände väl efter 5-10 min löpning. Jag vet inte exakt för jag hade misslyckats med att sätta igång tidtagaruret också. En riktig skitrunda med andra ord *haha*!


Väl hemma räknade jag ut att jag sprungit ca 13 min och 20 sek.
Rundan blev 2,3 km, så snitthastigheten blev 10,35 km/h. Så det var ju inte så dåligt, borset från att jag hade viljat springa 30 min och inte 13 min =P Kroppen kanske motarbetar mig eftersom jag äter så skräpig mat just nu. Det ska det ta mig sjutton bli ändring på!

Jag ska klara av att springa 1 mil!

Kommentarer
Postat av: Pulver
Inlägget skrivet: 2009-05-16 Klockan 14:07:26

Vilken elak mp3-spelare. Antagligen den som gav dig håll :)

Postat av: Jenny
Inlägget skrivet: 2009-05-16 Klockan 14:07:26

Milen kommer du fixa så bra så Anneli! Ibland får man unna sig lite skräpig mat, du äter ju så nyttigt i skolan hela tiden:) Själv har jag satt i mig en påse cashewnötter nu, och ska på fest och grilla ikväll, så det här lär inte bli ngn nyttig helg (vecka??) :) för mig! haha. Trevlig helg!



Kram J

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-05-16 Klockan 14:07:26

vad duktig du är som springer så mycket! tråkigt att så mycket motarbetade dig på rundan :( men du klarade det ju jättebra ändå!! 10 km/h är jättefort! Jag klarade bara ca 10 min i den hastigheten på gymmet och då stod jag på ett band.

Jag köpte träningsbyxor idag, så nu ska jag också försöka bli duktig som du med springandet :) Och så köpte jag ett halvt kg godis som jag nästan tryckt i mig... inte lika bra :P



Ja det va lite tråkigt att jag missade lunchen, man har verkligen mycket mindre energi utan mat i magen! Ja det blev ett litet pass iallafall :) Hade tänkt det idag med, men kände mig helt slut, sover för dåligt.



Hoppas du har en jättebra kväll :D

Postat av: Jonna
Inlägget skrivet: 2009-05-16 Klockan 14:07:26

Då skulle du bara sett mig i joggingspåret. anfådd efter 2 steg och när väl motivation och endorfiner infann sig så byttes dom ut mot skräck och adrenalin för skogen var full av ekorrar HUANNAMIG! =)

Postat av: Anonym
Inlägget skrivet: 2009-05-16 Klockan 14:07:26

Jag kämpar med att kunna springa milen. Men börjar närma mig. Kommit 8km än så länge.. Bara kämpa på!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback