RSS 2.0

Är jag inte framme snart?

Inlägget skrivet: 2009-11-10 Klockan 10:07:30

Blev sovmorgon idag också då både Fredrik och jag sovit kasst i natt. Tog jättelång tid för mig att somna. Sen vaknade jag för att jag drömde, vaknade för att jag var genomsvett, vaknade för att jag var törstig osv.

Trots att jag inte sovit så bra gav jag mig av till gymmet.
Hade lust att springa, men kände att det inte skulle gå så bra. Bestämde mig för att köra lugnt och satsa på 10 min till att börja med. Var inga promblem och jag slutade springa efter 20 min - snitthastighet ca 10,3 km/h. Jag slutade inte för att jag var trött och inte orkade mer, utan för att jag tyckte det var så drygt.

Sen blev det 30 min styrka - axlar, armar, bröst och övre delen av ryggen. Det däremot var jobbigt. Särskilt axlarna, har sjuttsingen inga muskler där alls. Så det är en del jag verkligen behöver köra mer i gymmet.

Nu blir det ett litet mellanmål. Sen snabbt in i duschen. Göra mig i ordning. Fixa lunch. Och så iväg till skolan och introdktion för en ny kurs.


Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-11-10 Klockan 10:07:30

Oj va länge du orkade springa!

Jobbigt att du inte kunde sova ordentligt...



sv: Ja det är jättemånga som verkar fylla år just nu, kalas och fester bara avlöser varande... det blir verkligen svårt att äta nyttigt då som du säger. ja på kalas känns edt ju om att man måste äta.



Ja det har du rätt i, men jag ahr så svårt för det här ämnet...



Ja det är så jobbigt att det tar så stor del av dagen att pendla :(



vad skönt att redovisningen gick bra :) Man hinner inte eller orkar inte alltid förbereda sig jättebra.

Postat av: THERÉSE
Inlägget skrivet: 2009-11-10 Klockan 10:07:30

skönt med sovmorgon! men synd med anledningen.. hoppas att det blir bättre nästa natt! ^^

Postat av: F A N N Y A M A N D A
Inlägget skrivet: 2009-11-10 Klockan 10:07:30

hihi tack :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback