RSS 2.0

Asjobbigt och asgött

Inlägget skrivet: 2009-11-09 Klockan 19:15:26

Var ett asjobbigt spinn/core-pass idag. Men så j*vla skönt!!! Var inte särskillt taggad innan jag skulle dit. Tiden segade fram till lunch. Vid 14-tiden gick jag och la mig för att vila en liten stund. Sov en timme och efter det bara rann tiden iväg. Blev till att slänga i sig ett litet mellanmål. Plocka ihop alla grejor. Slänga ner dem i kassen. Kasta på sig ytterkläderna och traska iväg med bestämda steg.

Fick som vanligt en spinningcykel med krånglande cykeldator.
Men jag trampade på för glatta livet och la på mycket motstånd. Orkade hålla ungefär samma tempo genom hela passet. Var länge sedan jag orkade det sist. Beror kanske på all den där extra maten ifrån helgen???

Corepasset sen var riktigt tufft.
Högt tempo och många övningar som höll på att ta död på mig - eller iaf mina magmuskler. Men jag kämpade på och när sista låten tonade ut och Marie sa att passet var över trillade jag ihop i en liten stor hög, som en trasdocka. *puh* Längtar redan till nästa måndag =D

Nu - kvällsmat av något slag
Ciao!



Yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback