RSS 2.0

Halvbra dag

Inlägget skrivet: 2009-11-14 Klockan 12:16:34

Igår åt jag bra fram till på kvällen. Då blev det 1/2 kebabpizza och 150-200 g godis. Men jag tycker att det är helt okej. Rörde även lite på mig, nämligen 45 min promenad på morgonen.

Idag blev det 30 min styrketräning imorse.
Har även gått till och från affärerna så har fått ihop en hel del bonusmotion. Ikväll satsar vi på att gå en runda. Hoppas att det är uppehåll bara. Gillar inte regn.

Matmässigt satsar jag på en halvbra dag idag. Har ingen lust att räkna kcal, men satsar på att äta bra mat och hålla mig borta från godiset. Får se hur det går men bättre halvrätt en helfel =D


Pöss på er!

Kommentarer
Postat av: Jonna
Inlägget skrivet: 2009-11-14 Klockan 12:16:34

Ack vad oaktiv man känner sig när man läser dina inlägg =/



puss på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback