RSS 2.0

Mat, mat, mat...

Inlägget skrivet: 2009-11-18 Klockan 14:01:59

Lagade inte någon kvällsmat igår så fick ingen mat med mig till skolan idag. Blev därför en riktigt sen lunch, då vi slutade vid 12 och så måste jag ta mig hem och fixa lunch oxå. Men nu äntligen har jag fått äta lite =D

Blev ingen motion imorse.
Hade egentligen ingen lust att gå upp ur sängen över huvud taget idag. Hade lite lätt huvudvärk och ute regnade. Men till slut tog jag mig upp, fixade mig och körde iväg till skolan.

Ikväll blir det nog gym, men kanske vila. Känner mig ganska trött. Hade varit skönt med en vilodag. Men blir jag pigg så kommer gymmet helt klart få besök av mig =D

Köpte föresten en grej till x-boxen igår. Eller rättare sagt, flera grejor...  Nämligen en paket med trådlös grejsimos till internet, en fjärkontroll, 3 månader x-box gold och 800 microsoft poäng. Sen köpte Fredrik även Call of Duty 4: Modern Warfare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback