RSS 2.0

Middag hos mamma

Inlägget skrivet: 2009-11-21 Klockan 10:06:33

Igår blev det middag hos mamma. Blev karrékotlett, ungsbakade potatishalvor, sallad, bröd och vitlökssmör. Riktigt mumsigt. Jag älskar vitlökssmör!!! Senare på kvällen blev det även bullar och några salta pinnar.

Efter ett tag var jag ganska trött och vi körde hem.
Men först svängde vi inom affären för att köpa lite godis. Men det blev mycket godis istället och jag tror jag åt tvåtredjedelar av det själv. Var väldigt övermätt sen.

Motionen igår bestod av promenader. En på morgonen med Fredrik på 30 min och en på fm med mig själv och mp3-spelaren på 1 h och 35 min.

Idag är jag ensam hemma till 16-17,
Fredrik är på hemvärnsövning. Tror jag satsar på att promenera idag med. Känner mig lite slö efter den där sockeröverdosen från igår =P Satsar även på att räkna kcal idag. Målet är 1300 kcal men jag är nöjd så länge jag håller mig under 1800 kcal. Och en sak är då säker:
Idag blir det frukt istället för sockerskräp!


Kommentarer
Postat av: Ebba
Inlägget skrivet: 2009-11-21 Klockan 10:06:33

Åh, skoj med lite fler träningsbloggar att följa =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback