RSS 2.0

Mmm.... Oreo's

Inlägget skrivet: 2009-11-15 Klockan 07:55:59

Gårdagen gick bra fram till kvällsmaten. Åt lite för mycket mat då och sedan blev jag grymt sötsugen. Så då blev det en hel del Oreo's och pepparkakor och även lite ost och kex. Blev itne heller någon promenad på kvällen, som vi hade planerat. Men halva dagen gick ju bra så det är inget jag sörjer över.

Idag blir det kcal-räknande igen. Ska strax göra i ordning frukost. Biggest Loser 6 har ju final idag =D Efter det ska jag och Fredrik gå ut och gå en runda. Får kanske med oss Fredriks syster också.


Jag 15,5 år. Det var inte igår det.

Kommentarer
Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-11-15 Klockan 07:55:59

Äsch en halv dag är ju inte så farligt.

För mig är en halvtimme farligt, ojj ojj vilka mängder jag kan trycka i mig, hihi

undra vad Oreos är, kanske bäst att jag inte vet, hihi

ha en fin söndag!

KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback