RSS 2.0

Uppe med tuppen

Inlägget skrivet: 2009-11-11 Klockan 08:26:49

Idag var vi uppe runt 20 över 6. Halv 7 var vi ute och traskade en runda på 30 min. Var skönt väder ute idag. Blåste bara lite och dessutom var det uppehåll =D

Tittade på nya serien NCIS:LA igår.
Var inte alls bra. Ska försöka ge dem några avsnitt till sen får vi se. Men just nu tycker jag att den var trist. Inte alls samma känsla som i NCIS =(

Dessutom upptäckte jag att Biggest Loser säsong 4 sänds på 5:an mån-tors kl. 19 (och tis-fre kl. 11).
Fredrik tyckte inte alls jag var rolig när jag sa att jag ville se det. Han tyckte det räcker med de avsnitten vi ser på lördagar och söndagar som är från säsong 6. Men det är ju final för den säsongen i helgen så då kanske han inte blir så irriterad att vi börjar följa den gamla säsongen???

Ikväll kommer jag dock missa det eftersom jag ska på spinning 18.30.
Men det är bara utmaningen och inte invägningen, så jag blir inte så ledsen ;-D

För övrigt idag så blir det plugg.
Kanske vika lite tvätt också. Trött på att den bara ligger därute i påsarna. Ett varv med dammsugaren hade inte suttit helt fel heller. Hmm... vi får se.

Ciao!!!


Älsklingen och jag i Värmland förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback