RSS 2.0

Vila + pizza = sant

Inlägget skrivet: 2009-11-19 Klockan 10:34:56

Blev både vila och pizza igår. Dock "bara" en halv och så blev det även lite jordnötssmör. Var trött och hängig igår men idag är jag hyfsat pigg. Så kroppen ville nog ha lite extra energi. Dessutom höll jag mig borta från godis och glass. Även om jag hade stor lust att bara vräka i mig sådant igår.

Men vågen är ju den slutgiltiga dommaren,
så vi får ju se vad den säger imorn om pizzan och det =S

Ikväll blir det dock ingen vila. Ska på spinn/core och bränna fett med fett =D

Burn baby burn...



Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo
Inlägget skrivet: 2009-11-19 Klockan 10:34:56

det ska bli skönt att snart se den igen :D hihihi



storm är liiiite mysigt :D hihi

Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-11-19 Klockan 10:34:56

Åh, det där var inte så farligt.

Lycka till imorgon!!!!

Kommer gå galant!

KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback