RSS 2.0

Biggest Loser till Sverige - igen

Inlägget skrivet: 2009-10-21 Klockan 17:08:02

Woho, men favoritserie ska försvenskas, igen! =D Biggest Loser ska börja sändas på TV4 någon gång nästa år.
Hoppas programmet blir lika bra som den amerikanska förlagan...
Jag hade så viljat vara med. Men tror inte jag är i rätt viktklass för det. Men va fan, kan ju testa ;-D
Vill du vara med??? Anmäla dig här.



Deltagare från Biggest Loser säsong 5.
Första tjejen är hon som vann. Fy f*n vad bra hon är!!!

Kommentarer
Postat av: Anna
Inlägget skrivet: 2009-10-21 Klockan 17:08:02

När jag kollar på det programmet så önskar jag innerligt att jag också kunde få vara med, men jag hade velat att det inte var med på tv. :P



Det hade vart perfekt med ett sånt läger typ och bara ha någon som skriker över en och övervakar allt man gör. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback