RSS 2.0

Nära på lat

Inlägget skrivet: 2009-10-20 Klockan 17:34:09

Var nära på att jag inte gick en runda den här morgonen heller. Hade ställt mobilen och allt. Men vaknar trött som s*tan. Bestämde mig för att inte gå upp. La mig ner och försökte somna om.

Men det gick inte! Bestämde mig för att det var lika bra att gå upp och gå ut och gå då iaf. Och Fredrik var så snäll och hängde med, trots att jag 5-10 min innan hade sagt att vi inte skulle ut.

Blir nog en promenad till ikväll. Kör lite lösare träningsplanering den här veckan. Har iaf bokat in spinning imorgon (45 min) och på fredag (60 min). Här ska brännas fett med fett ;-D


Kommentarer
Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-10-20 Klockan 17:34:09

Ååååh, duktiga du!

Själv ligger jag på sofflocket, får inte tiden att räcka till denna veckan, suck

KRAM!!!

Postat av: johanna
Inlägget skrivet: 2009-10-20 Klockan 17:34:09

Vad duktig du var! Det tycker jag är den största bedriften, att gå fast man inte har vare sig ork eller lust!

Postat av: livetoday - 52 kilo
Inlägget skrivet: 2009-10-20 Klockan 17:34:09

WHHHAAA :D:D:D tacktacktack

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-10-20 Klockan 17:34:09

Vad duktig du är :) Önskar det gick lika bra för mig.



sv: Hehe ja du har rätt i att man kan se fel på det som snö.



Ja, jag tror och hoppas att det gick bättre, när jag kollade på antalet rätt i efterhand så ser det bättre ut än jag trodde :)



Kramar

Postat av: edona
Inlägget skrivet: 2009-10-20 Klockan 17:34:09

men tja. bröööl vad ambitiös du är. ge mig styrka. jag var ute och sprang 30 min igår och trodde jag skulle dö typ. men jag gjorde det iaf. idag vila, imon samma skit. brööööl. varför föddes man inte med världens bästa fettförbränning? jag hade aldrig rört mig ur fläcken om jag hade det. nu ska jag på arbetsintervju. ciao. puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback