RSS 2.0

Bra start på veckan

Inlägget skrivet: 2009-09-21 Klockan 20:51:42

Började morgonen med en promenad på 50 min. Sen vid 2 tiden stack jag och Fredrik ner till gymmet. Blev 30 min styrka för min del. Fredrik höll sig till crosstrainern. Visade sig dock att måndagar kl 2-3 inte var någon bra tid att vara nere och gymma på. Det var visst PRO-tid.

Första halvtimmen hade de flesta lite gympa, medans ca 5 pers höll sig i gymmet.
Sen lite i halv 3 bara välde dem in i gymmet. Jag hatar när det är trångt och de var minst 20 pers. Som tur väl var kände vi oss ganska färdiga vid den tiden. Så vi kunde traska hemåt.

Även maten har gått bra idag.
Räknar dock fortfarande inga kcal. Får se när jag pallar det. Men just nu är fokus på att äta normalt. Tror jag sagt det hundra gånger nu, ska nog sluta säga det... *haha*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback