RSS 2.0

Ingen vidare vecka

Inlägget skrivet: 2009-09-11 Klockan 08:19:40

Den här veckan har vare sig mat eller träning gått något vidare. Åt godis i onsdags kväll och igår, kunde inte stå emot suget till slut. Det hade väl inte varit så farligt, om jag hade rört på mig också. Men det har jag inte gjort.

I måndags och tisdags satt jag still. I onsdags gick jag 35 min på morgonen sen på kvällen skulle vi gått på spinning, men då vred jag foten på något konstigt sätt så jag kunde knappt gå på den. I går var jag kände jag bara av det lite på morgonen, sen på kvällen när jag kom hem kände jag ingenting. Men inte blev det någon motion för det.

Idag har jag iaf gått 30 min. Får se om det blir något mer. Kanske blir en till runda ikväll. Hade ju inte skadat med tanke på att jag ska väga mig imorgon. Bläää vill inte =P

Sen är planen att gymma imorgon och spinna på söndag. Har mycket att bränna bort nu, det lovar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback