RSS 2.0

5 km utan tidspress

Inlägget skrivet: 2010-04-12 Klockan 15:59:55

Idag började jag dagen med att jogga 5 km. Jag tog det lite lugnare, tror jag. Min tidtagningsklocka har tyvärr dött. Den gjorde det någon gång under natten tydligen. För den fungerade igår kväll när jag tittade på den.

Tror att det tog ungefär 33 min att jogga mina 5 km. Fick titta på klockan innan jag gick ut och sen när jag kom hem. Och så fick jag räkna bort någon minut då jag går en-två min innan jag börjar jogga.

Hade kunnat ta i mer om jag hade velat
. Men idag ville jag inte det. Var skönt att kunna jogga i ett lite lugnare tempo. Ska ju dessutom på 60 min spinn/core ikväll så hade varit dumt att ta ut sig totalt redan imorse.

Imorgon blir en spännande dag. Jag och två tjejer till ska ha utedag för en 2:a, kommer vara 27-29 barn. Hoppas att det är väluppfostrade 8-9-åringar, så att inte hela dagen blir ett enda kaos =S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback