RSS 2.0

En bra dag

Inlägget skrivet: 2010-04-27 Klockan 10:21:23

Igår var en bra dag matmässigt. Blev tyvärr ingen motion då jag hade fullt upp med mina uppgifter och att tvätta och så vart jag lite lat. Just nu försöker jag samla ihop lite energi så att jag ska orka röra på mig senare. Är verkligen inte på topp idag =P

Mat 26 april

Frukost: Havregrynsgröt, 25 lättsockrad lingonsylt, 3/4 dl lättmjölk, 1 dl juice
Mellis: 1 stor banan
Lunch: Tacospaj, lite sallad
Mellis: 1 naturdiet päron
Kvällsmat: 3 skivor stekt kassler, potatissallad, morotsstavar
Kvällsfika: 10 sötmandlar, 1 msk pumpafrön, 1 msk solrosfrön

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK
Inlägget skrivet: 2010-04-27 Klockan 10:21:23

tacopaj lät riktigt gott :D potatissallad var länge sen jag år också!

Ha en mysig tisdagskväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback