RSS 2.0

Tillbaka på rätt väg

Inlägget skrivet: 2010-04-04 Klockan 09:35:38

Fredagen och lördagen var inte varit särskillt nyttiga. Blivit mycket sött och lite för mycket påskmat. Har dock fått nog så idag blir det tillbaka på samma gamla härliga väg.

Träningen den här veckan har verkligen inte gått som jag hade tänkt =/ Har inte kännt för att träna pga lathet och att jag har varit snorig/täppt. Hittills har det blivit två promenader och ett löppass. Får se vad jag hittar på idag. Men hoppas inte på för mycket ;-P

Ska iaf sätta mig ner och planera maten för idag och nästa vecka.
Och träningen och pluggandet för nästa vecka. Tror inte det händer något speciellt nästa helg. Hade varit skönt att kunna fixa en perfekt vecka =D

Hoppas ni har en skön påsk!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo
Inlägget skrivet: 2010-04-04 Klockan 09:35:38

HIHIHI precis. att deppa ner sig blir man verkligen inte smalare utav!! :D:D TACK för att du peppar mig så mycket.



kämpa kämpa kämpa KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback