RSS 2.0

Tog mig iväg

Inlägget skrivet: 2010-04-01 Klockan 19:32:43

Kände inte alls för att träna idag. Samtidigt som jag kände för att träna. Vet inte riktigt hur det går ihop, men det var i alla fall så jag kände idag. Tog mig samman till slut dock och gick iväg. Fick med mig Fredrik ner också.

Blev 30 min på löpbandet. Körde intervaller, sprang 5 min i ca 11 km/h och gick 1 min i ca 6,5 km/h. Kom totalt 5,22 km på de 30 minutrarna och kände mig helt slutkörd. Gött =D

Nu sitter jag och eftersvettas och väntar på att det ska bli läggdags. Är vägning imorgon. Är nyfiken på vad vågen ska visa, hoppas att det åtminstone blir ett litet minus.

Imorgon är det dessutom min lillebrors 20-årskalas.
Jag kommer äta av fikan men verkligen anstränga mig för att inte äta så mycket som jag brukar.

Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo
Inlägget skrivet: 2010-04-01 Klockan 19:32:43

HIHHIHI :D:D TACK!!! :D:D:D:D:D

Postat av: Maria
Inlägget skrivet: 2010-04-01 Klockan 19:32:43

GLAD PÅSK!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback