RSS 2.0

Inte bra, tralala

Inlägget skrivet: 2010-08-06 Klockan 10:40:11

Den här veckan har inte det inte gått så bra med maten. Åt bra i måndags resterande dagar har jag ätit dåligt =/ Idag satsar jag på att äta ok. På lördag och söndag ska vi kanske ut och tälta, då ska jag nog också kunna äta ok.

Motion har det inte blivit någonting av alls.
Den enda rörelse jag fått in var när i tisdags. Då var vi både på Ullared och Liseberg.

Mål för vecka 32
1. Äta bra 4 av 7 dagar
2. Röra på mig 30 min/dag
3. Väga mig max varannan dag

Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo
Inlägget skrivet: 2010-08-06 Klockan 10:40:11

TACK!!



kom igen baaaaaaabe!!!! kramkramkram

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2010-08-06 Klockan 10:40:11

En dag är inte dåligt! veckan är inte slut än och du har varit så duktig tidigare veckor.

och man rör på sig bra av shopping.



sv: Tack :) shortsen är från Serious Sally från rut mf tror jag. Köpte de jättebilligt på Next. De är jättesköna :)



Ja det har du rätt i, men verkar som att jag inte klarar mer än 2 godisfria dagar, sen vräker jag i mig igen.



Okey, det va ju inte så farligt :) Jag har en gammal nano, men har inga nikeskor... får bli att skaffa om jag kommer igpng me dlöpningen nån gång :P

Postat av: emsut.
Inlägget skrivet: 2010-08-06 Klockan 10:40:11

Fler än jag som väger sig för ofta ser jag.

Så jäkla svårt att låta bli! :(



Min våg är hos min pojkvän nu.

Ska bara väga mig två gånger i veckan.

Det får gå. Kan ju inte stå på vågen flera gånger om dagen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback