RSS 2.0

Sex bra dagar

Inlägget skrivet: 2010-08-21 Klockan 10:32:33

Nu har jag klarat av sex bra dagar i rad! Maten har gått galant varje dag. Motion har det blivit måndag, onsdag, torsdag samt idag. Idag kommer jag dock gå lite utanför ramarna med maten, tror jag iaf. Då vi ska på 25-års kalas ikväll.

Igår blev jag grymt sugen på ett päron efter maten. Förra veckan hade det väl snarare varit flera 100 g godis, chips, glass mm som jag blev sugen på. Hittills håller sig söt-/snasksuget undan. Det är så skönt när det känns så här. Hoppas verkligen att det håller i sig länge.

Idag blev det 30 min på löpbandet imorse. Första 15 min sprang jag hela tiden, sen körde jag intervaller (2,5 min gång, 2,5 min löpning). Kom 4,77 km så jag vart nöjd. Hade ju gärna velat kommit 5 km på den tiden, men men det är bara till att köra på så kommer jag dit så småningom =D

Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2010-08-21 Klockan 10:32:33

Vad duktig du är!

Önskar jag kunde få mitt sötsug också att försvinna!



sv: Ja dte var tur att han var med. Ja så irreterande att vi just tog den platsen. Det var ju bara våran bil som stod i vatten helt :P



Ja det kan verkligen gå upp och ner fort. Éna stunden vill man bara äta nyttigt för att i nästa vräka i sig choklad...

Postat av: Annemie
Inlägget skrivet: 2010-08-21 Klockan 10:32:33

Åh tack så mycket :)

Superbra att det har gått så bra för dig. Bra jobbat. Själv har jag grym träningsvärk efter mitt pass igår. ajjajj i magen, ben å rumpa :D haha.

Postat av: emsut
Inlägget skrivet: 2010-08-21 Klockan 10:32:33



Åh ja.. breda bälten är vad det är, inte kjolar :)



Du är lika nära tjugo som jag är nära trettio. Så du är ung och jag är LASTGAMMAL :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback