RSS 2.0

Skogens guld

Inlägget skrivet: 2010-08-19 Klockan 20:33:09



Idag har jag hålt igång bra.
Tvättade på morgonen. Sen var vi ute i skogen ca 1,5 h och plockade kantareller. Och nu har jag precis kommit hem från 45 min svettig, jobbig, härlig spinning =D

Maten den flyter på.
Snart har jag ätit bra 5 dagar i rad och det ska banne mig bli en till. På lördag blir det nog 25års-fest så då bestämmer jag inte över kvällsmaten. Men jag satsar på att äta okej iaf. Blir lättare att komma tillbaka till bra vanor om jag inte äter helt fel.


Kommentarer
Postat av: emsut.
Inlägget skrivet: 2010-08-19 Klockan 20:33:09



Det är så härligt när det flyter på bra :)

Postat av: livetoday - 52 kilo
Inlägget skrivet: 2010-08-19 Klockan 20:33:09

WOHO. danke sweet. VILKEN otroligt bra dag du hade! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback