RSS 2.0

1 februari 2010

Inlägget skrivet: 2010-02-01 Klockan 09:12:03

Ännu en helg över =/ Tycker dock att den här försvann alldeles för fort. Är väl för att jag är van vid att vara ledig mer i veckorna. Igår blev det förövrigt lite för mycket gott. På kalaset blev det en hembakad semla och hemma på kvällen sen blev jag salt- och sötsugen, så då blev det riskakor, lite chips och choklad.

Idag blir första dagen med tåg. Skulle egentligen åkt tåg redan förra veckan, men jag valde att köra, trots "snöstormen" på onsdagen. Ska ut i skogen med skolan idag. Vet inte vad vi ska hitta på. Det enda jag vet är att vi ska ha med oss ca 2 dl tärnad rotfrukt i påse, att vi ska träffas vid Lyckan kl.13 (någonstans brevid Telleborgsslott), vara ute till kl. 16 och ha anteckningsblock med oss.

Är lite nervös över hur det ska gå med tåget. Behöver egentligen ha ett kort som intygar att jag är student. Men vår kära kår har inte lyckats få ut avierna till kåravgiften än och kortet kommer inte förrän jag har betalt kåravgiften. Får hoppas på att det är förstående kontrollanter (om de nu ber att få se intyg).

Mål v.5
Äta regelbundet - frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, kvällsmat och ev. kvällsmål.
30 min motion/dag
Godis eller något annat extra på fredag eller lördag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback