RSS 2.0

Glömma bort och komma ihåg

Inlägget skrivet: 2010-02-17 Klockan 10:02:27

Hade tänkt vara riktigt duktig idag och gå till gymmet på morgonen. Tog på mig mina gymkläder redan när jag klev upp, körde Fredrik till jobbet, körde hem igen, packade jag ihop mina grejor och gick.

Funderade på om jag skulle springa eller köra crosstrainern eller både och. Så kom jag helt plötsiligt på att det är onsdag idag! Det innebär att gymmet inte öppnar förrän kl. 12. Typiskt!!!

Det var inte mer att göra än att vända om. Väl hemma tog jag på mig kläder för att gå ut och gå en runda istället. Så idag blev det en runda på 55 min. Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning.

Ps. Kollade vågen idag och den visade hemska siffror! Kommer helt klart bli ett plus på fredag men förhoppningsvis inte så stort som det är idag. Ds.

Ps 2. Klart jag kommer ihåg dig Anna/Fraigo. Jättekul att du hittade mig =D Nope, har inget konto på VK längre. Räknar just nu inte kcal. De ggr jag gör det är jag inne på matdagboken.se Ds 2.

Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2010-02-17 Klockan 10:02:27

Vad jobbigt att gymmet inte hade öppnat än :(

Precis efter man ätit godis så väger men mer, men det rä säkert borta på fredag för du rör dig ju så mycket och är nästan alltid jätteduktig med maten. Lite måste man ju unna sig också.



sv: Tack :) Ja jag måste försöka äta bra nu innan helgen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback