RSS 2.0

Öppet

Inlägget skrivet: 2010-02-18 Klockan 10:02:55

Idag hade gymmet öppet iaf =D Var dock inte lika laddad idag som jag var igår. Var lite seg i benen, vilket kan bero på att jag fick ihop lite mer än 18 000 steg igår =D Trots segheten fick jag ihop ett bra pass. 30 min på crosstrainern och 30 min styrka. Körde armar, bröst och lite rygg.

Vågen visar fortfarande ett stort plus. Och även om det är tråkigt är jag säker på att det kommer försvinna snabbt när jag kommer in i mina bra vanor igen. Ska se till att kolla över vad vi har i frysen imorgon. Och så ska jag planera mat utefter det till nästa vecka.

Nu blir det att göra sig iordning inför skolan. Och äta något mellanmål. Är grymt hungrig just nu!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Elena
Inlägget skrivet: 2010-02-18 Klockan 10:02:55

Ja, klart plusset kommer att försvinna! Det gäller att bara få in rutinerna. Själv har jag lyckas få en förkylning, så jag är omtiverad. Men ska försöka köra ett yoga pass här hemma i alla fall. (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback