RSS 2.0

Steg, plugg, gym

Inlägget skrivet: 2010-02-03 Klockan 08:24:49

Någon motion har det inte direkt blivit vare sig igår eller i måndags. Men i måndags och igår var jag ute i 3 timmar och det är inte mycket av den tiden man har suttit ner. Fick ihop ca 10 000 steg i måndags och ca 12 000 steg igår. Så jag räknar det som att jag nådde mitt motionsmål på 30 min/dag igår och i måndags.

Idag ska jag plugga, plugga, plugga och plugga. Hoppas på att jag får skrivet det jag hade tänkt. Imorgon blir det också pluggdag, dock inte hemma utan hos en kurskamrat. På fredag ska jag göra min opponering som jag skulle gjort förra kursen, plus få kommentarer på min ofärdiga uppsats. Sen blir det helg!!! =D

Ska även klämma in några gympass i allt pluggandet. Får se om jag går ner i em eller ikväll. Längtar inte direkt ner till gymmet - har ont i hela kroppen efter igår. Men om jag tar mig ner kommer jag nog byta inställning.

Kommentarer
Postat av: Fredrik Nord
Inlägget skrivet: 2010-02-03 Klockan 08:24:49

Hej älskling! Tur du har bloggen så man får reda på vad du skall göra. Hehe!!! Vem är det som du skall hem till imorrn? Det har du inte sagt till mig. Ja bara plugga på älskling!



Puss!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback