RSS 2.0

Urspårning fredag & lördag

Inlägget skrivet: 2010-02-07 Klockan 08:14:54


Jag och helger går helt enkelt inte ihop!
Fredagen gick bra fram till på kvällen då blev det för mycket tacos och efter maten lyckades jag trycka i mig 1/2 påse micropopcorn till filmen, trots att jag var proppmätt.

Åkte till Fredriks arbetskompis vid halv 8. Han ska (kanske) köpa vår gamla XBOX 360 till sin fru och barnen. Hos dem blev det några kakor. När jag sedan kom hem blev jag sugen på något så både chips, den andra halvan av påsen med micropopcorn och godis slank ner i min mage.

I går var vi i Växjö och letade efter en mobil som Fredriks systerdotter skulle köpa. Plus tittade rundor i några andra affärer. Maten blev inte bätter, åt lunch på Hong Kong = buffé med kinamat. Tro inte att jag var smart nog och bara tog en portion. Nej, det blev två.

På vägen hem i bilen blev det lite godis.
Hemma hos Fredriks syster blev det två kakor. Och väl hemma his oss i gen däckade vi i soffan och jag åt chips, lite godis och en halv kebabtallrik. Somnade vid 19 i soffan och gick upp kl. 7. Var skönt att få sova ut synd bara att jag inte somnade innan jag hann trycka i mig allt ;-P

Och har det blivit någon motion??? Nope, ingen alls! Men idag blir en bra dag. Ska äta bra mat i lagom mängd. Och röra på mig en liten sväng =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback