RSS 2.0

Sjöpromenad

Inlägget skrivet: 2010-02-11 Klockan 15:33:28

Idag stod det egentligen vila på tränigsplanen. Men då jag hade tid över och Helena (en som läser samma kurs som jag) ändå skulle gå hem passade jag på att gå med henne. Tog 35 min att gå från universitetet till stationen. Gick längs Växjösjön och jag bara älskar den rundan. Är så fint där.

Var lite kallt om benen dock.
Hade bara tights och en kort kjol på mig. Det funkar ju när man åker tåg och buss, men är inte det varmaste att gå i. Blir nog en liten runda ikväll också. Tycker det är så mysigt att vara ute och traska. Börjar hitta tillbaka till rörelseglädjen igen. Gäller bara att hålla i den =D

Imorgon blir det vägning. Jag är jättenyfiken på vad vågen ska säga. Helgen var ju kass, men mån-ons har gått bra både mat och motionsmässigt. Och idag kommer det också gå bra med maten och motionen.

Kommentarer
Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2010-02-11 Klockan 15:33:28

Åh men vad härligt att känna suget efter att röra på sig.

Jag längtar sååå efter mer dagsljus och sol, tror det kommer göra susen för mig :-D

KRAM!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback