RSS 2.0

Ännu en dag utan =D

Inlägget skrivet: 2010-01-28 Klockan 09:40:23

Japp, visst klarad jag mig utan godis ännu en dag. Maten den gick okej, hade behövt ta lite hårdare tag om den för att gå neråt. Men så länge det inte blir mer uppåt är jag nöjd.

Förkylningen verkar släppa nu med =D Har inte ont i halsen längre, är bara lite snorig och hostar lite då och då. Kom ut på en promenad på 55 min idag till och med. Det var alldeles, alldeles underbart. Hårdare träning får jag dock vänta med några dagar till. Kanske att jag kan börja lite smått på lördag eller söndag.


Jag vill ha sommar nu!


Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo
Inlägget skrivet: 2010-01-28 Klockan 09:40:23

WHHHAAA!! hääääääärligt. blev så glad när jag läste att du har varit utan godis en dag till!!! ;D kämpa vidare..det blir bara lättare och lättare sen :D kram

Postat av: Naughtyn
Inlägget skrivet: 2010-01-28 Klockan 09:40:23

BRA kämpat!! Tänk på att de första dagarna är jobbigast - sen kommer det gå som på automatik att vara utan godis. Stay strong! :D



(Nu finns det för övrigt nya efter-bilder att se inne hos mig. Yey!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback