RSS 2.0

Godis, godis, godis...

Inlägget skrivet: 2010-01-26 Klockan 09:17:29

Ställde mig på vågen idag för att kolla läget. Det var inga bra siffror. Katastrofala faktiskt! Men så har jag ju ätit godis varje dag sen i fredags. Dessutom har det inte blivit hemmalagad mat mer en några gånger, varav en hos mamma i söndags.

Igår var vi i servade bilen. Har på ett halvår kört 2000 mil. Helt otroligt...  Skulle ha köpt tågkort för att kunna ta mig från Osby till Älmhult med. Men det kostade 720 kr!!! Då blir det fasen billigare för mig att köra till Älmhult och sedan ta tåget, lite omständigare, men så får det vara.

Gick även på bio - Avatar, den var bättre än jag trodde den skulle vara =D Blev inte den bästa maten igår dock - bakad potatis och kycklingröra till lucnh och sen kinabuffé till kvällsmat + godis på bion. Men blev iaf lite rörelse, 65 min promenad plus lite shopping.

Idag blir det till att kurera mig, läsa lite (både plugg och för nöjesskull), laga matlådor och tvätta.
Fullfart mot en bättre vikt!!! =D



Självporträtt ;-D


Kommentarer
Postat av: livetoday - 52kilo
Inlägget skrivet: 2010-01-26 Klockan 09:17:29

TAAAAAAACK!

vetdu! jag har också varit jäkligt dålig på att äta nyttigt och har ju gått upp nästan 2 kilo på 2 veckor!!! meeeen shit nu går det galet bra!! man får ha snesteg!! du kommer snabbt på banan igen :D PPEEEPPP


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback