RSS 2.0

Inte bättre

Inlägget skrivet: 2010-01-21 Klockan 08:34:00

Inte blev halsen bättre av friskluften igår. Börjar känna mig sämre varje kväll nu. Hoppas det vänder snart för jag har verkligen inte tid att bli sjuk nu. Två kurser som precis startat, plus att jag ska skriva klart uppsatsen från den förra kursen.

Ska till skolan idag med, har föreläsning 13-16. Måste köra runt 11.30-45. Tänkte gå och lägga mig och sova/vila ett par timmar nu och se om jag mår bättre när jag vaknar igen. Inte för att jag tror det, men man kan ju alltid hoppas. Det enda positiva med halsont är att man inte blir direkt sugen på mat, utan man äter tills man är mätt sen får det vara.

Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2010-01-21 Klockan 08:34:00

Jobbigt att du inte blivit bättre :(



Jag ska också till skolan idag. 15-17... sent.



När jag har halsont blir jag bara sugen på glass och sötsaker... blir äcklad av mat. Bra att du inte blir så sötsugen :)



sv. Ja egentligen, men jag gillar inte att visa min vikt för min kille för jag väger väl 10 kg mer än honom... men han bryr sig ju inte egentligen, men jag gör..



Ja jag hoppas det :) men helgen kommer snart och det är bestämt bio.... då blir det svårt.



Vad irreterande.... du får få fler att klaga! Här lönade det sig, många klagade på att studentkortet här inte gick aatt beställa över nätet med förlustgaranti som alla andra kort, och nu kan man det :)

Postat av: Elena
Inlägget skrivet: 2010-01-21 Klockan 08:34:00

Uschdå, hoppas du mår bättre snart!



Krya på dig.

Postat av: livetoday - 52 kilo
Inlägget skrivet: 2010-01-21 Klockan 08:34:00

tack så otroligt mycket. vi kan så mycket mer än va vi tror :) krya på dig darling <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback